

19.1 Upravljanje potrebom za zatvaranjem.12.1 Bipolarni poremećaji i kreativnost.8.5 Kreativnost i inteligencija kao razdvojeni skupovi.8.4 Kreativnost i inteligencija kao slučajni skupovi.


8.3 Kreativnost i inteligencija kao preklapajući se, ali različiti konstrukti.8.2 Inteligencija kao podskup kreativnosti.8.1 Kreativnost kao podskup inteligencije.6.9 Neuroekonomski okvir za kreativnu spoznaju.6.4 Teorija eksplicitne – implicitne interakcije (EII).6.2 Konvergentno i divergentno razmišljanje.Znanstveni interes za kreativnost prvenstveno se nalazi u brojnim disciplinama psihologija, poslovne studije, i kognitivna znanost, ali također obrazovanje, humanističkih nauka, tehnologija, inženjering, filozofija (posebno filozofija znanosti ), teologija, sociologija, lingvistika, umjetnosti, ekonomija, i matematika, pokrivajući odnose između kreativnosti i općenitosti inteligencija, tip osobnosti, mentalni i živčani procesi, mentalno zdravlje, ili umjetna inteligencija potencijal za poticanje kreativnosti kroz obrazovanje i osposobljavanje njegovanje kreativnosti za nacionalnu ekonomsku korist i primjena kreativnih resursa za poboljšanje učinkovitosti poučavanja i učenja. Stvorena stavka može biti nematerijalna (kao što je ideja, a znanstvena teorija, a glazbena kompozicija, ili a vic ) ili fizički objekt (kao što je izum, tiskani književno djelo, ili a slika ). Kreativnost je pojava pri kojoj nastaje nešto nekako novo i nekako vrijedno. Slika žarulje povezana je s nekim tko ima ideju, znak kreativnosti.
